اخترنا لكم...حنان في الريف و خلي السعادة عادة مع ميادة!



وحشتوني جدا 

 أنا انهاردا في جو تمانيناتي جميل وباسمع هدى القمر لإيهاب توفيق والدنيا دندنة وباكتب لكم وأنا حاضنة البطانية

 عاوزة اشاركم حاجتين من رحلاتي في اليوتيوب والسوشيال ميديا

الأول قناة بحبها جدا اسمها حنان في الريف

بقالي فترة بتفرج عليها وبحب الراحة النفسية اللي موجودة في فيديوهاتها

دوس على اللينك بقلب جامد وخش برجلك اليمين

اعمل 

subscribe

وشوف

حتلاقي مزج جميل ما بين الأدعية وطاقة إيجابية لست بيت همام بتشارك مع متابعينها روتين الحياة اليومي

بحب فديوهاتها جدا لان شغل الستات في البيت دايما بيتاخد في الرجلين كانه من المسلمات

فكويس إن أشوف ع الشاشة اليوتيوبية مجهود الستات في شغل البيت وتعبهم طول اليوم 

في شهر رمضان الكريم كانت فيديوهات حنان في الريف من الهدايا اللي بهدي بيها نفسي  

نخش بقى على الهدية التانية من هدايا السوشيال ميديا 

ده بقى من على انستجرام 

هي اسمها 

ميادة الفيشاوي

مذيعة راديو 

بحب صوتها الرصين 

وهي بتتكلم عن المشاعر الإنسانية ومن ضمنها حاجة كلنا محتاجنها دلوقتي لأسباب كتير

السعادة

أسيبكم بقى دلوقتي وقولوا لي أيه رأيكم 

 في برنامج انهاردا

  اخترنا لكم

مساء السكر والياسمين والفل


 

No comments:

اخترنا لكم...حنان في الريف و خلي السعادة عادة مع ميادة!

وحشتوني جدا   أنا انهاردا في جو تمانيناتي جميل وباسمع هدى القمر لإيهاب توفيق والدنيا دندنة وباكتب لكم وأنا حاضنة البطانية  عاوزة اشاركم حاجت...